adsense

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Essence Nude Glam,Iced Latte

Ojelerin her rengini çok severim ama bu nude renklerdeki ojeleri çok aradım. En çok istediğim özellikse opak olmasıydı çünkü bu doğal tonlar maalesef 3 kat bile sürsem opaklaşmıyor. Essence'in nude koleksiyonunu keşfettiğimden beri başka oje sürmedim diyebilirim.Bugünkü yazımda en çok kullandığım İced Latte renginden bahsedeceğim.





Söylediğim gibi opak olması benim için en iyi özelliği. Tek kat bile nerdeyse yeterli oluyor ama benim tercihim iki kat.



 Bu tek kat.




Bu da çift kat hali.



Fırçası yassı,kalın. Sürüm kolaylığı sağlıyor. 



Kuruma hızı baya iyi ama kalıcılığı için aynı şeyi diyemeyeceğim maalesef. 2. günün sonlarına doğru soyulmuş oluyor.Kesinlikle bu yaz favori ojem bu!

2 yorum:

  1. ben de bu ojeyi çok seviyorum, size de çok yakışmış.
    bir de önerim olacak, tırnaklarınızı biraz daha yakından çekerseniz sonraki ojelerinizin rengini daha iyi görmek isterim:)
    blogunuz hyaırlı olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye için teşekkürler, daha çok yeniyim, dikkate alıcam mutlaka. :)

      Sil