adsense

25 Haziran 2013 Salı

Sephora İndiriminden Aldıklarım-2

Keyifli akşamlar.:))




Dün aldığım paletin sorunlu çıktığından bahasetmiştim bugün onu değiştirmeye gittiğimde yine danamayıp alışveriş yaptım. 



1.Sephora Bubble Bath:20 TL

Dün body scrubu almıştım ve kokusuna hayran kalmıştım.(Kokusu kadar dış görünüş ve renklerine de bayılıyorum.) Bugün diğer iki ürününü de edindim.:))



2.Sephora Body Lotion:10 TL

Yapısı çok hafif, zaten vücut sütü olarak geçiyor. Elleri yumuşacık yapmasının yanında içinde küçük küçük simler var. Işıl ışıl oluyorum,bayıldım!:)


 3.Sephora ruj:15 TL

Sadece bi kaç renk vardı ve onların da testerı yoktu. Gözüme en güzel geleni attım sepete ve çok mutluyum. Rengi beklediğimden çok daha güzel. Yapısıysa krem gibi, dudakları anında yumuşacık yapıyor ve dudakta olduğunu unutuyorsun.:) Bu yaz sıkça kullanılcağını şimdiden garantiledi!:))



Bu seti dün almıştım ama fotolarını koyamamıştım. 


Bu katında 33 far, 3 krem eyeliner var. 


Alt çekmecelerden çıkanlar ise; 12 lip gloss, 4 allık, 2 bronzlaştırıcı pudra var. Daha hiç deneme şansım olmadı ama bayılarak aldığım kesin.:)) Umarım memnun kalırım da tatil çantamdaki ürünlerin çoğunu bu paletle azaltmış olurum.:))

Ne düşünüyorsunuz aldıklarım hakkında?:))

10 yorum:

  1. Güle güle kullan.
    Bana da beklerim.
    makyajvehersey.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Daha ne olsun güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil
  3. Kendim almış gibi sevindim güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım. Palete bittim! Super; inşallah burada bende bulabilirim(sanim yok eminim). Duş jeli ve vücut kremini kullanıyorum bnde(cikolatali) gercekten müthiş. Guzel günlerde kullan aldıklarının hepsini!

    egelihayatim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.:) Ben de banyo ürünlerine ayrı bayıldım, kokuları muhteşem!:))

      Sil
  5. bayılıyorum sephoraya :) iyi günlerde kullanın bana da bekleirm..
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeni tanışabildim ama büyü bi fanı oldum:D geldim bile:))

      Sil