adsense

28 Haziran 2013 Cuma

Sürprizler..

İki gündür en sevdiklerimden aldıklarım beni hem çok duygulandırdı hem de sınavlarım konusunda motive etmeyi başardı. 

Bugün uzun zamadır görmediğim ve ders çalıştığım için görüşemediğim bi arkadaşım beni ziyarete geldi. Gelirken de Sephora'ya uğrayıp bana ojelerin 1,5 TL'ye düştüğünü söyleyince ondan bi kaç renk oje ve aklımda kalan bi allığım istedim. O da beni kırmayıp elinde Sephora poşetiyle benim kafamı dağıtmaya geldi. 



Bu allığı çok beğenmiştim ve aklımda kalmıştı, neyse ki kavuşabildim.:))


Ojelerin hepsinin rengine bayıldım, sizce de arkadaşım çok zevki değil mi?:))


Aylardır İtalya'da oldukları için göremediğim iki arkadaşımdan bu sevimli ve çok özel yazıların yazılı olduğu iki kartpostal aldım. Gerçekten çok duygulandırdılar beni.. 



En sonuncusu da babamdan. Şehirlerin kartpostal, magnet ve anahtarlıklarından koleksiyon yaptığımı bilen babam Yalova ziyaretinde yine beni unutmayıp bu güzellikleri getirmiş.:)

Beni en çok sevindiren şeylerden biri de çekilişimin beğenilip ilgi görmesi. Hepinize çok teşekkür ediyorum..:)

10 yorum:

  1. Ben de senin arkadaşın gibi bir arkadaş istiyoruuumm..:))
    Şanslısın senin zevkini iyi bilen bir arkadaşın var. Aldıkları hepsi çok güzel..
    Yalova en sevdiğim şehirdir..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten cok sansliyim, en sevecegim renkleri bulmus bana.:)) Yalovaya hic yolum dusmedi maalesef ama gelen kartpostallardaki fotograflardan sora daha once gitmedigim icin pisman oldum.:(

      Sil
  2. Ojeler 1,5 mu olmus bizim burada 3 tl sasirdim ve de auprizlerin cok guzelmisssss guzel gunlerde kullan cnm.

    egelihayatim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk aldigimda da 3'tu ve sadece 4 5 renk vardi. Simdi secenek artmis fiyat azalmis.:)) Cok tesekkur ederim tatlimm.:))

      Sil
  3. evet bende böyle arkadaşlar istiyoruum :D çok şanslısın :)

    YanıtlaSil
  4. Ojeler çok güzel. En kısa zamanda Sephora'ya uğramak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka ugra, renkler cok guzel, fiyat cok uygun.:))

      Sil
  5. hepsıde cok güzel canımm en güzel yanıda senı mutlu etmelerı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en onemlisi dusunulerek yapilmis seyler olmadi,tesekkur ederim.:))

      Sil