adsense

18 Haziran 2013 Salı

The Balm Jovi

Daha önce The Blam'ın ürünlerini ne kadar severek kullandığımdan bahsetmiştim. Bugün The Balm'ın en geniş paletlerinden biri olan Balm Jovi yani Rockstar Palette'den bahsedicem.



 Bu palet 3 farklı seri şeklinde 12 far,1 allık,1 aydınlatıcı,2 tane de hem yanak hem dudağa uygulanabilen renklendirici ve bir aynadan oluşuyor.




 Paletin içinde makyaj yaparken ilhem alabileceğiniz kombinasyonlar var ve gerçekten çok işe yarıyor.;)


 Farlar genelde canlı ve simli renklerden oluşuyor. Farklı kombinasyonlar yapmak için ideal! Mat farlarla denge sağlayabiliyorum. Farların kalıcılığı oldukça iyi ve asla topaklanma yapmıyor ki genelde farlarda en sevmediğim şeydir.


İçinde allık ve parlatıcı da bulundurduğu için tek paletle bütün makyajı tamamlayabiliyorsun. Boyutu fazla küçük değil fakat tüm ürünleri barındırdığını düşününce ben genelde çantamda taşıyabiliyorum. Aynası olması da kullanım kolaylığı sağlıyor.


 İlk far serisi oldukça simli olan Heavy Metal serisi. Bu seride favorim Lead Zeppelin.


 İkinci seri daha çok mat farlardan oluşuyor, adı Classical. Mat olduğu için günlük hayatta daha çok işe yarıyor.


 Son seri Alternetive. Bu serinin farları da oldukça simli.


 Allık herkesin bildiği Frat Boy'muş,bu palette ismi Don't You Want Me? olarak geçiyor. Aldıktan sonra öğrendim ve çok hoşuma gitti. Oldukça tatlı bir pembesi var.

Aydınlatıcısı da çok hoş allıkla çok uyumlu bir renk, aydınlatması da gayet başarılı.


 İki tane de parlatıcısı var, ben genelde dudağa uyguluyorum ama yanağa da uygulanabilirmiş. Tercihim Vanilly. Milly'nin renk vermesi çok az.


Ben bu paleti çok beğeniyorum, siz ne düşünüyorsunuz?

2 yorum:

  1. The balmı indirim zamanı bulmak mümkün olmadı bu yüzden ertelediiim ucuzlasın biraz :))) herkesde çok beğeniyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en son anneler gününde hemen hemen bütün ürünlerinden edindim. Fiyatına göre performansı çok iyi..:)

      Sil