adsense

15 Haziran 2013 Cumartesi

Wishlist

Uzun zamandır ülkemizde yaşananlar malum.. O yüzden ne post yazasım ne yeni ürün deneyesim ne fotoğraflayasım geldi içimden.. Ama hayat devam ediyor ben de yaklaşan doğumgünüm nedeniyle de bu sıralar sıklıkla uğraştığım wishlistimi yazmak istedim. :)



Chubby stickler ilk çıktığı günden beri ilgimi çok çekiyor. Yılbaşında Clinique'nin setinden çıkan Woppin Watermelon'u severek kullanıyorum. Şimdi gözüm Oversized Orange'da.


The Balm'ın yeni çıkardığı allıkları çok merak ediyorum.Özellikle de Argyle ve Swiss Dot tam benlik gözüküyor. Türkiye'ye geldiler mi bilmiyorum ama Adana'ya gelmediler. Geldiklerinde hemen gidip deneyeceğim.


Urban Decay'ın bu meşhur paletini de edinmek istiyorum.



Victoria's Secret'ın Pink serisi ürünleri çok sevimli duruyor. Telefon kaplarına da hayran kaldım.


Benefit'in bu hem yanağa hem dudağa uygulanabilen Bene-tint adlı ürünü çok ilgimi çekiyor. Çift amaçlı kullanım çok büyük kolaylık sağlayabilir.



En son olarak en çok istediğimden bahsedicem.Thierry Mugler'ın Alien'ı. Bir dergiden testerı çıkmıştı. Koklar koklamaz aşık oldum bu parfüme. Ama o aralar günlük kullabileceğim bir parfüme ihtiyacım vardı o yüzden kokusunu buna çok benzettiğim Black XS L'exces'ı aldım. En yakın zamanda bu parfümü edineceğim kesin.

Siz bu ürünleri kullandınız mı,tavsiyeleriniz nelerdir?

4 yorum:

  1. Instain serisi ile Bene-tintler benim de çok ilgimi çekiyor gerçekten:) Ama The Balm'ın Stainiacları Bene-tintlerim muadili gibi, tavsiye ederim:)
    Her bi dileğinizin yerini bulsun, blogunuz hayırlı uğurlu olsun:) Hoş geldiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stainiacların en büyük avantajı da uygun fiyatlı olmaları sanırım,değerlendirmeye alıcam mutlaka.:)

      Güzel dilekler için de çok çok teşekkür ederim.:))

      Sil
  2. Alien' ı annem bir zaman kullandığı için iyi biliyorum. Oldukça yoğun ve ağır bir parfüm gelir bana hep. Yaşınızı ve teninizi bilmiyorum ama fiziken denemeden almayın bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşıma göre ağır olduğu için almadım zaten ama denedim ve çok hoşuma gitti, özel günler için edinicem mutlaka.:)

      Sil