adsense

20 Haziran 2013 Perşembe

Yeniler

Dün göz kremlerine bakmak için Rossmann'a gittim. Bi kaç eksiğimi alıp çıktım. 

Topluca..

1. Lux pamuk
2. Rival Hydro makyaj temizleme mendili 
3. Rival Hydro göz kremi
4. Sensodyne Pronamel ağız çalkalama suyu



 Makyaj temizleme mendillerini daha önce hiç denememiştim. Rossmann'ın kendi ürünü olan Rival markasının Hydro serisi kuru ciltler için. Benim cildim yağlıya dönük karma olmasına rağmen bu aralar yüzümdeki bazı bölgelerin aşırı kuruması nedeniyle sıkıntı çekiyorum. O yüzden daha kurumaması için bu ürünü tercih ettim. Bir kere denedim çok güzel siliyor fakat bana biraz sert geldi, yüzümü acıttı. Daha sonra daha detaylı yazmayı düşünüyorum.


 Yaşım daha genç olduğu için göz kremi kullanmayı hiç düşünmedim. Ama uzun süredir göz çevrem çok yanıyor. Kuruluktan dolayı olduğunu fark edince nemlendirici bir krem almaya karar verdim. Yine Rossmann'ın Rival markasının Hydro serisinden aldım. Su bazlı olması ayrıca hoşuma gitti.



 Ağız bakım suyu olarak uzun süredir Listerine Cool Mint kullanıyordum ama tadı naftaline benzediği için hep nefret ettim etkili olduğu için bırakamadım. Elimdeki şişeyi bitirince indirimde olduğunu gördüğüm Sensodyne Pronamel almaya karar verdim. Tadı çok daha güzel, etkisini henüz bilemiyorum.:)



Siz bu ürünleri denedinz mi? Ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder