adsense

30 Temmuz 2013 Salı

Inspiration-Nail Art//Gold

Sınavlarım bitti, sonuçlar açıklandı, ben kutlamaları yaptım ve bloguma dönüyorum artık. Bi yazı dizisi yapmayı düşünüyorum,hiç yapmayı beceremediğim nail art olucak ana başlık, bugün başlangıcı yapıcam, beğenilirse yeni alt başlıklarla gelicem karşınıza.:) Bugün için seçtiğim alt başlık 'Gold'.

*Fotoğrafların hepsi 'esinlenilmek' için alıntı yapılmıştır.










Bu fotolara baktıkça keşke ben de yapabilsem diye iç çekip duruyorum.:) Siz ne düşünüyorsunuz? İstediğiniz başlıklar olursa yazın lütfen, elimden geldiğince foto bulmaya çalışacağım.:)

4 yorum:

  1. Hepsi de çok hoş görünüyor, özellikle bebek mavisi üstüne altın detaylı olanı çok sevdim. Ben kendime yapamıyorum ama başkasında yapabiliyorum nail art, çok garip bir olay. :-D Bu arada, sınavlarının bitişine ve yanlış anlamadıysam sınıfını geçmene çok sevindim, tebrik ediyorum. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ne kendime ne başkalarına yapamıyorum ama öğrenmeye çalışcam, çok hoşlar çünkü.:) Evet geçtim, çoook teşekkür ederiiimmmm.:)

      Sil
  2. hepsi çok güzel de en çok ilk fotoğrafı beğendim

    YanıtlaSil