adsense

10 Eylül 2013 Salı

The Balm Instain Allık // Swiss Dot

Merhabalar.:) Bugün benim için 'herkes yazdı ama ben de anlatmak istiyorum' ürünlerinden birini anlatacağım.:)

The Balm'ın son çıkan allıklarını ilk gördüğümde 'Lace' isimli allığı beklemeye başlamıştım fakat ülkemize gelmedi.:( Ben de onun dışında en beğendiğim, en çok kendime yakıştırdığım rengi aldım. 'Swiss Dot' Diğer renklerde de aklım kaldı,zamanla edinirim diye düşünüyorum.:)



Kartondan yapılma şirin mi şirin ufak bir kabı var. Sanırım eski bir dergi kapağı gibi düzenlenmiş.


İçeriklerine pek dikkat etmem ama merak eden olursa diye eklemek istedim.


Tüm allıklarında olduğu gibi üst kapağında ayna var. Aynalı ürünlere bayılıyorum,her türlü işe yarıyorlar.:)



 Rengi çok tatlı bir mercan. Sim,parlaklık içermiyor.





Gördüğüm en pigmentli allık olduğunu söyleyebilirim. Dikkatli kullanmak gerekiyor. Ben henüz RT fırçaları deneme şansı bulamadım fakat sanırım herkes o fırçalarla uyguluyor. Ben Ecotools'un allık fırçasıyla uyguluyorum, çok da memnunum, çoğu çok pigmentli allıkta güzel sonuçlar elde edebiliyorum.

Çok kolay tozutabiliyor o yüzden en yumuşak fırçalarla uygulama istiyor.

Kalıcılığı harika. Ben silene kadar çıkmıyor.Okula giderken çok sık tercih ediyorum o yüzden.

Gratislerde,27 tl'ye satılsa da ben %50 indirimden almıştım. Almak isteyenlerin indirim beklemesini tavsiye ederim.:)

Sizin Instainlerden favori renkleriniz hangisi?

Keyifli günler.:)

8 yorum:

  1. Ben de Lace'i bekliyordum keşke gelseydi. Pinstripe rengini çok seviyorum ben. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. beyaz tenliler için olan toz pembe allıkları sarı saçlı kapağı olanlar çok güzel neden ülkemize getirmediler anlamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adi Lace,benim de aklimda kaldi ama maalesef gelmedi.:(

      Sil
  3. bende çok severek kullanıyorum bu allıkları :*

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle indirim bekliyorum canım ya benim listemde var bu allık ama esmerim bilmiyorum yakışır mı deneyeceğiz artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de indirimde diğer renklerine tekrar bakmak istiyorum:) Çok güzel bir renk mutlaka bak,belli olmaz çok güzel durur belki:)

      Sil