adsense

9 Ekim 2013 Çarşamba

NYC Lip Stain - Persistent Pink

Herkese merhaba.:) Bugün sizlere daha önce şu yazımda bahsettiğim NYC markasının keçeli kalem şeklindeki ürününün diğer rengini tanıtmak istiyorum.





Pembe rujlardan asla vazgeçemediğim için bu güzel rengi görür görmez vuruldum. Aslında Champagne Stain rengini de daha pembe tonlarında kullanılabileceğini düşündüğüm için almıştım ama o en çok vişne çürükleri-bordolara yakışıyor.


Ucu daha önce de anlattığım gibi keçeli kalem şeklinde.

İlk sürdüğümde beni hayal kırıklığına uğrattı. Rengini hiç hissedemedim dudağımda ama daha sonra iyice çalkalayıp sürdükten sonra leke şeklinde bir pembelik bıraktı,aradığım şeyi buldum kısaca.




Elimde iki şekliyle rengini göstermek istedim. Üstteki ürünün tek başına verdiği renk. Alttaki de benim kullanmayı tercih ettiğim şekli yani üstünden Essence All About Cupcake geçilmiş hali. Rujun yazısı yakında yazacağım ama kalıcılığı çok az olduğu için bu ürünün üstüne kullanmayı tercih ediyorum ve ikisini birbirine çok yakıştırıyorum.



Kalıcılığı Champagne Stain'den daha az olsa da benim için yeterli. O yazımı okursanız Bioderma Sensibio H2O'yla sildikten sonra bile nasıl rengini bıraktığını göreceksiniz.

Champagne Stain 'in rahatsız eden kokusu bu üründe çok daha hafif.

Sürümünde hala zorlansam da kendimce bir yolunu buldum.

Ben bu rengini de çok severek kullanıyorum yani.Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder