adsense

5 Kasım 2013 Salı

Essence 53-All About Cupcake

Merhaba.:) Bugünkü yazımın konusu rengine bayıldığım essence'in 53 numaralı All About Cupcake ruju.




Oldukça sıradan ama rengini belli eden plastik bir kabı var.



Benim Essence'in bu serisinden sahip olduğum tek ruj.

Bu ruju sadece rengi için satın aldım,evet pembe rujlardan bir türlü vazgeçemiyorum.

İçinde sim içermeyen çok şeker bir pembesi var. Islak bitişli. Asla kurutma yapmıyor,dudak hep nemli kalıyor.

Kalıcılığı çok çok az maalesef. Ama ben bu duruma kendimce bir çözüm buldum. Bakmak isterseniz buraya buyrun.



Rengi ve dudakta duruşu da bu şekilde.

Böyle doğal pembeleri seviyorsanız ve benim gibi zaten gün içinde ruj tazelemeyi seviyorsanız 7 TL'lik fiyatıyla gayet alınabilir bir ruj.

Keyifli günler.:)

7 yorum:

  1. Çok tatlı bir pembe iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Pembe zaafı olan biri olarak bunu nasıl gözümden kaçırmışım dedim sende rengini görünce. Çok tatlı. Güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hemen bakmalısın,çok tatlı bir pembe.:) Teşekkürler.:**

      Sil
  3. Renge ve yapısına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Nasıııl tatlı bunun rengi böyle nasıl, ışıltısına ve rengine aşık oldum resmen:)
    >http://princessmixmakeup.blogspot.com

    YanıtlaSil